Re: Kropki na ekranie - pamięć na karcie graficznej,

Autor: Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 13:58:12 MET

Marcin Krok wrote:

> Chyba nawala mi pamięć na karcie graficznej - ?mieci na ekranie ciemnymi
> kropkami. A może jest inna przyczyna?

Mialem losowe kolorowe kropki jak podkrecilem pamieci grafy.

> Karta to stara poczciwa S3 Trio 64V+ włożona do starego poczciwego peceta z
> Pentium 100.
> Ostatnio dokupiłem modem na ISA i co? mi się zdaje, ze od tego momentu mam
> takie problemy. Czy to możliwe?

Wyjmij ten modem i sprawdz!

> A w ogóle to chętnie dołożyłbym trochę pamięci do tej karty, bo najwięcej,
> co mogę wycišgnšć na tej karcie przy 800/600 to High Color (16 bitów) - tam
> chyba jest 1MB, nie pamiętam już dokładnie. Czy jest to do dostania i po ile
> (czy warto)?

Jesli masz podstawki to da sie. Na gieldzie czasami maja pamieci, ale
warto sprawdzic czy chodza. Kosztuje to-to z 10-30 PLN za 1M (chyba,
pamietam ze kumpel sie troche nachodzil, jak chcial miec 4M w Virge
zamiast 2M) wiec moze sobie kup cos wspolczesnego, albo zamien na
porzadne starocie z 4-8 M na pokladzie.

--
	Artur Gawryszczak