Kropki na ekranie - pamięć na karcie graficznej, czy co innego?

Autor: Marcin Krok <m.krok_at_wasko.gliwice.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 15:06:14 MET

Chyba nawala mi pamięć na karcie graficznej - œmieci na ekranie ciemnymi
kropkami. A może jest inna przyczyna?
Karta to stara poczciwa S3 Trio 64V+ włożona do starego poczciwego peceta z
Pentium 100.
Ostatnio dokupiłem modem na ISA i coœ mi się zdaje, ze od tego momentu mam
takie problemy. Czy to możliwe?
A w ogóle to chętnie dołożyłbym trochę pamięci do tej karty, bo najwięcej,
co mogę wycišgnšć na tej karcie przy 800/600 to High Color (16 bitów) - tam
chyba jest 1MB, nie pamiętam już dokładnie. Czy jest to do dostania i po ile
(czy warto)?

Dzięki z góry za pomoc
Pozdrawiam
Marcin