Re: Jaka grafa?

Autor: RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 13:52:31 MET

The Vetch wrote:

>Hej !
>
>Użytkownik "RusH" <rush@kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> napisał
>w wiadomości
>news:Xns9047787CFCD9AMyIdIsStittyHeHe@213.25.200.9...
>> :))) LOL ,
>> 1 idz sie wypaluj ..
>do it yourself...

nie omieszkam :) .. te twoje opowiadania o scierwie mnie
rozpalily :))

>przepraszam - pomyliło mi się

ok , ale po co zaraz takie obelgi w strone tej karty ?

>ale w tym wypadku nie ma to znaczenia - pobór mocy GF256 jest
>i tak czterokrotnie większy...

niz co ? ..nie pisz tak bo zaraz znowu bedziesz musial odkrecac

>Chodzi mi o to że po co wciskać koledze wyżej kartę która już
>chyba nawet nie jest produkowana ?

JEST produkowana i JEST szybsza od MXa .

>dzięki - jeszcze mi się nie znudził normalny zapach
>zasilacza...

Nie przerabia sie zasilacza tylko ZLE zaprojektowane plyty
glowne.

--
Pozdrawiam.
RusH