Re: Dyski DMA 66 czy 100

Autor: Jimi <janek11_at_polbox.com>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 09:41:07 MET

> BTW ile masz kasy na to ?
> Latwiej bedzie doradzic cos konkretengo... i do czego kompa uzywasz bo
> moze sie okazac ze starczy Ci dysk 5400 rpm.

Dziękuję Wszyskim za informacje.
Chciałbym kupić dysk za coś około 600 PLN. Caviary, o których wspominałem
(DMA 66, 30 GB) zauważyłem już nawet za 570 PLN i chyba sie zdecyduję,
chociaż kusi mnie też IBM 40 GB (5400 rpm.) za 660 PLN. Chociaż nie ukrywam,
że Gelo mnie troszkę wystraszył tym, że moja płyta (nieobsługująca DMA 100,
którą niedługo będę chciał wymienić), może mieć problemy z zobaczeniem dysku
DMA 100.
Komputera używam różnie, czasami też troszkę do grafiki, więc wiem że
szybszy dysk by sie przydał.

Pozdrawiam,
janek11@polbox.com