Re: Dyski DMA 66 czy 100

Autor: MGB <mgb_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 18:34:33 MET

Hi!

" Jimi" <janek11@polbox.com> napisales(as):

>1. Czy rzeczywiście warto przepłacać i zamiast DMA 66 kupić dysk z DMA 100.
>Czy różnica jest mocno zauważalna ?

Nie am roznicy miedzy DMA natomiast DMA100 sa dyskami nowszymi i
dlatego sa szbsze...

>2. Czy mając płyte główną MVP3 (problemy z flashem biosu, bo producent nie
>wrzuca nowych wersji) mogę się natknąć na ograniczenie 8 GB. Czy podział na
>partycje załatwiłby taki kłopot ?

Tak, winda widzi caly dysk z tego co wiem... Poza tym i tak wypadaloby
podzielic dysk tej wielkosci na partycje. BTW ile masz kasy na to ?
Latwiej bedzie doradzic cos konkretengo... i do czego kompa uzywasz bo
moze sie okazac ze starczy Ci dysk 5400 rpm.

--
Pozdrawiam !!!
MGB