Re: Jaka plyte główną wybrać ?

Autor: ZS <soko_at_liwest.at>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 18:19:54 MET

"TM" <tomek@rhc.dhs.org> schrieb im Newsbeitrag
news:20010212090812.A22779@absolut.ae.pl...
> Hej
>
> Zamierzam kupić płytę głowną do mojego Athlona 1GHz, i wybór padnie na
> jedną z tych trzech:
>
> - SOLTEK SL 75KVA-X
> - ABIT KT7A-RAID
> - ASUS A7V133
>
> Która z powyższych jest najlepsza ? Chodzi mi głównie o stabilną pracę
> i lekkie podkrecanko ;) Acha, właśnie i gdzie to to kupić. Bo u nas w
> sklepach z tego co widziałem to można dostać tylko starsze wersje w.w.
> płyt.
>
> Pozdrawiam,
> T.M.

Czesc

    wybierz A7V133, ma Promise kontroler z UDMA100 umozliwiajacy instalacje
Raid 0 ( A7V nie mial mozliwosci instalacji Raid 0).
Ide kontroler jest sterowany nowym chipsetem VIA i tez jest UDMA 100 ( A7V
ma 66).
Dodatkowo funkcjonuje 133 FSB i tym samym nowe CPU AMD mozesz wlozyc.
Podkrecac tez mozna , plyta wedlug testöw jest szybka i stabilna.
Nawet dotychczasowe Thudebirdy i Durony pracuja stabilnie przy 133 FSB na
tej plycie.

Zdzislaw