Re: Ciekawy problem z kompem

Autor: niGhtowL <nightowl_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 14:09:06 MET

1)
skóra mi cierpnie jak czytam "usunąłem winde spod DOS-a"
jeśli już to robisz - to formatuj twardziela, przecież zostaje ci cały
system , tylko tyle, że go nie widać...
a nie próbuj formatu szybkiego - pełen i koniec !

2)
zrzuć instalkę win95 na hdd
instaluj system

3)
najpierw zainstaluj stery do płyty - jeśli są konieczne
jeśli nie używasz USB - to możesz je olać, ale możesz też dać stery.
potem stery do grafy
następnie do muzy i reszty sprzętu

4)
radzę upewnić się o tym, że w biosie masz ustawienia optymalne
dla tej konfiguracji sprzętowej...

i jeszcze coś : chipset 430 tx - wcale nie oznacza atx
mimo iż zawiera jego obsługę

niGhtowL