Re: Ciekawy problem z kompem

Autor: Krzysiek <Silverman_at_go2.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 19:08:52 MET

From: "niGhtowL" <nightowl@poczta.onet.pl>

> 1)
> skóra mi cierpnie jak czytam "usunąłem winde spod DOS-a"
> jeśli już to robisz - to formatuj twardziela, przecież zostaje ci cały
> system , tylko tyle, że go nie widać...
> a nie próbuj formatu szybkiego - pełen i koniec !

no pewnie bo szybciej to mozna zrobic z pod windowsa
tylko trzeba pamietac zeby skasowac tez wszystkie pliki ukryte tez
z glownego katalogu i najlepiej tez katalog programfiles
no a jak chcesz sie pozbyc wszystkiego na 100% procent to nalezy
formatowac z polecieniem /u gdyz standardowo program format nie
niszczy danych na dysku ale zapisuje odpowiednią informację
niezbędną do tego aby system widzał dysk jako pusty w wypadku
tego polecenia niemożliwe jest odzyskanie danych

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet