Ciekawy problem z kompem

Autor: MeTeO <meteo_at_zgadnij.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 13:48:55 MET

W sobote bylem u znajomego mojej matki bo niewlaczala mu sie winda
byla to stara 95 a on ma pentiuma 166 i 32mb, wiec ok skasowalem z dosa
winde i instaluje na nowo 95 po godzinie instalowania wlacza sie winda ale
na chwile staje i dalej sie wgrywa zaczynam instalowac sterowniki do kart
muz.intel busmaster dla 95 wszystko zaintstalowalem i dalej przy wgrywaniu
na chwile ma postoj i cokolwiek robie ze sprzetem przegrywam z cdroma to
zawsze staje na chwile i dalej idzie, poniewaz nie mailem sterownikow do usb
a ciagle oto krzyczal wiec bylem pewny ze to przez to.
Dzien drugi:
Przyszedlem z tymi sterami do usb dla windy 95 zainstalowalem i jest
wszystko gra piknie chodzi ale podkusilo mnie by zainstalowac stery dla
plyty glownej intela nowe dla wszystkich wind zainstalowalem on tam
uaktualnij kontrolery,usb na nowe i ... dupa zaczelo sie znowu na postojach
przy wgrywaniu i przy przegrywaniu z cdroma probowalem wrocic do starych ale
to juz nic niedalo decyzja od nowa winde 95 i znow instaluje po godzinie sie
wgrywa postoj ale tym sie juz niemartwie bo wiem oco chodzi a wiec po
zainstalowaniu wszystkich sterwonikow tak jak to robilem za pierwszym razem
instaluje na koncu usb i pupa zacina sie dalej i nic niepomaga no niech to..
wiec postanowienie nastepne winda98
instaluje instaluje wgrywa sie wszystko chodzi jak nalezy ale cdrom
cokolwiek chce przegrac pierw przegrywa staje przegrywa dalej gry np niechca
chodzic z cdroma a tak to nic sie niezacina z systemem tylko przy
przegrywaniu z cdroma wiec co jest? probowalem wylaczac wlaczac dma
zmniejszac cache cdroma i nic no i teraz niewiem w czym lezy przyczyna bo
jak zainstalowalem na poczatku to usb w windzie95 drugiego dnia to nie bylo
problemu nic sie nie zacinalo.
Podaje mniej wiecej konfiguracje z tego co zapamietalem:
Procek: Pentium 166mmx
Plyta: Intela jakas smieszna nazwa na a... chipset 430tx to jest atx
Pamiec 32mb
Dysk: 2gb caviar (prim-master)
Nieszczesny cdrom: Philips 32x(sec-master)

Prosze o konkretna odpowiedz