Re: Jeszcze jedno pytanie a propos K5-100

Autor: Tomek Te vel Neas (moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 16:52:01 MET

"Bartosz Rafalski" <bartek_at_finskog.com.pl> pisze:

| lepiej postaw na tym win 95 bedzie w miare chodzic

Ten komputer bedzie pelnil role 'terminala' w sieci tzn. raz sie na nim
zainstaluje co trzeba i nie bedzie juz sie ruszac (win+word+excel), po za
tym ma 48 mb ram wiec mysle ze pociagnie bez problemu.

| co do modemu to lepszy byłby jakis starszy modem (nie win modem) ten moze
sie
| mulic albo nawet nie zadzialac musisz sam sprawdzic

Chyba bede musial. Mam jeszcze jakiegos Zoltrixa 14.4 na ISA... W sumie to
faxów to bez róznicy wiec chyba wystarczy ;>

| wiatraczek jest konieczny bo te procki dosc mocno sie grzeja no chyba ze
| zalozysz taki radiator od cyrixa (byly dosc duze)

Wiatraczek jednak zostawie, bo w tym kompie i tak najbardziej halasuje dysk
(Seagate Medalist).

--
 P o zdrawiam
  <\ _