Re: Jeszcze jedno pytanie a propos K5-100

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 00:17:08 MET

On Tue, 30 Jan 2001 12:03:56 +0100, "Tomek Te vel Neas"
<moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce> wrote:

>Czy jest jakakolwiek szansa odpalenia na tym 'modemu' Zoltrix Phantom 56K?
>Myślę że nie ma, ale cuda się zdarzają i może komuś udała się ta sztuka. ;>
>Aha - dodam że modem byłby wykorzystywany praktycznie wyłącznie do wysyłania
>faksów, więc może zająć i 95% mocy procesora.

Obawiam sie ze sterowniki do Phantoma wymagaja MMX-a. Chociaz modem na
kosci PCTel-a chodzacy do 33600 (nigdy na takiej predkosci nie udalo
mi sie polaczyc - jak raportowal powyzej 30kbps to mialem pewnosc ze
za chwile polaczenie sie przewroci) mialem. Nie wspominam go dobrze -
pod Win 3.11 wystarczalo intensywniej okno tekstowe przewinac zeby
polaczenie zerwalo.
Jesli juz musisz winmodem to chociaz Spirita - ma wlasny DSP czyli
jest tak naprawde nietypowym, szkieletowym, nieudokumentowanym ale
jednak sprzetowym modemem. fakt, sprzetowo to dumbmodem ale
inteligencja nie jest mu niezbedna - wazne ze nosna wygeneruje i
odbierze.
A najlepiej porzadny modem z porzadnym UART-em, moze byc zewnetrzny.

--
Darek