Re: Jeszcze jedno pytanie a propos K5-100

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 12:18:00 MET

Tomek Te vel Neas napisał(a):

> Czy jest jakakolwiek szansa odpalenia na tym 'modemu' Zoltrix Phantom 56K?
> Myślę że nie ma, ale cuda się zdarzają i może komuś udała się ta sztuka. ;>
> Aha - dodam że modem byłby wykorzystywany praktycznie wyłącznie do wysyłania
> faksów, więc może zająć i 95% mocy procesora.
>
> Za odpowiedzi z góry dziękuję.
>
> --
> P o zdrawiam
> <\ _
> _,>(_) Tomek Te vel Neas
> (_) neas!post,pl

lepiej postaw na tym win 95 bedzie w miare chodzic
co do modemu to lepszy byłby jakis starszy modem (nie win modem) ten moze sie
mulic albo nawet nie zadzialac musisz sam sprawdzic
wiatraczek jest konieczny bo te procki dosc mocno sie grzeja no chyba ze
zalozysz taki radiator od cyrixa (byly dosc duze)

Harpoon