Re: Pamieci

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 10:12:03 MET

Marek Smolinski napisał(a):

> Czesc Wszystkim!
>
> Zamierzam nabyc pamiec 128MB /133MHz i mam kilka pytan,
> moze ktos zna na nie odpowiedz.
>
> 1) Co to za firma WILK ? na ile dobre sa jej pamieci,
> i czy warto je kupic, sa zaklasyfikowane jako firmowe.
>
> 2) Jaki czas dostepu powinny miec pamieci 133MHz

Cześć co do firmy WILK - jest to jeden z lepszych dytrybutorów kości
pamięci na Polskim rynku
kości Wilka mają najmnieszy procent szjasu i firma uznaje reklamacje w
100% z wyjątkiem ewidentnej winy użytkownika. Niestety sprzedają towar
głównie hurtowniom. Wkażdym bądź razie kości od Wilka są O.K. z innymi
bywa różnie.
co do punktu drugiego to niestety nie pamiętam
MACIEK