Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 08:47:56 MET

Czarek Gorzeński wrote:

> Jakbyś nie wpisała tam numeru telefonu, to poprostu byś się nie
> połšczyła. Dostałabyś pewnie komunikat: "Wymagany jest numer telefonu.
> Wpisz numer telefonu." albo podobny.

Chyba że korzystałaś z kreatora połšczeń internetowych /ja kiedyś tak z rozpędu zrobiłem/
i wybrałaś któregoś z dostawców i-netu np. ze Stanów /jak było w moim przypadku/.
Tyle tylko, że zdšżyłem się szybko w tym połapać /jeszcze w trakcie pierwszego połšczenia/
więc nieuwaga nie kosztowała mnie zbyt wiele.
A tak swojš drogš to ciekawe dlaczego w polskiej wersji Windows nie ma umieszczonych
polskich dostawców internetu..

--
Z pozdrowieniami
      Marian Guc