Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 18:41:23 MET

On Tue, 30 Jan 2001 08:47:56 +0100, Marian Guc <mguc_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>Chyba że korzystałaś z kreatora połšczeń internetowych /ja kiedyś tak z rozpędu zrobiłem/
                  ^^^
Rozumiem że to było do Kai?

>i wybrałaś któregoś z dostawców i-netu np. ze Stanów /jak było w moim przypadku/.
>Tyle tylko, że zdšżyłem się szybko w tym połapać /jeszcze w trakcie pierwszego połšczenia/
>więc nieuwaga nie kosztowała mnie zbyt wiele.

Czyli zgodzisz się ze mną, żeby więcej czytać a mniej klikać?

>A tak swojš drogš to ciekawe dlaczego w polskiej wersji Windows nie ma umieszczonych
>polskich dostawców internetu..

Może Bill nie lubi monopolistów, i nie chciał pomagać tepsie? ;-)

Pozdr

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip