Re: Windows 95 - po ile?

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 08:37:36 MET

Tomasz Kochmanski wrote:

> OSR to wlasnie skrot od OEM Service Release i rzeczywiscie nie da sie
> tego kupic w pudelku.

Wobec tego koledze należš się wyjaśnienia:
Jemu chodzi o pudełkowš wersję win95osr2 /wersja win95 z obsługš USB/. Taka
była w sklepach do kupieniai można jš legalnie od kogoś odkupić.
Natomiast wersja OEM /płyta bez pudełka, z napisem na płycie "tylko do nowych
komputerów PC" - lub coś takiego/ nazywane przez kolegów również OSR
faktycznie nie może być rozporwadzana w inny sposób niż z nowymi komputerami.
I to by było chyba na tyle

--
Z pozdrowieniami
      Marian Guc