Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 00:31:38 MET

Czarek Gorzeński napisał(a):

> I to jest zupełnie co innego.

> I internet działał? Znaczy mogło tak być.

No widzisz...sam się łączył, żeby zarejesrtować mnie w tym Network, czy jak mu tam...i
potem rezultat był taki jaki był... Nie dość, że nie zarejestrował, to jeszcze impulsy za
dalekie kraje leciały ( nie przez 0202122)...Ach ten Win95!...Niech go ciort ;-)
Ale to już historia...Człowiek uczy się na własnych błędach...

> I jesteś pewna, że dzwoniąc na te międzynarodowe numery, miałaś dostęp
> do netu? I jeszcze te numery były różne? Coś nie wydaje mi się
> (czytaj: jestem pewien), żeby komputer sam z siebie łączył się z
> zagranicznymi provaiderami, znał ich hasła i jeszcze sam za każdym
> razem wybierał innego.

Z tego co zauważyłam, to tylko modem mnie łączył z tym Networkiem...Po co mi byl ten
Network...madry Polak po szkodzie.

> Może ktoś się wpiął w Twoją linię, albo ktoś z rodziny się bawił?

Nie- tylko ja się" bawiłam"

> Jesteś pewna, że te połączenia były inicjowane przez modem i były
> połączeniami do provaiderów? Prawdę powiedziawszy nie chce mi się w to
> wierzyć.

Tak- Microsoft Network

> A numery DNS to zupełnie inna bajka. Zresztą teraz (nie wiem
> jak było kilka lat temu) często możesz wybrać "Adresy serwera nazw
> przypisane przez serwer" i wszystko będzie chodzić dobrze.

To zależy jakie ma się konto założone i przez jaki numer dostępowy się łączy...Jak nie
będzie numerów DNS Tepsy ( trzeba sprawdzać, bo można sobie czasami niechcący usunąć), to
połączenie przez 0202122 nie będzie takim połączeniem jak trzeba i traktowane jak
połączenie normalne a nie internetowe-ulgowe.

Pozdrawiam

Kaja