Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 23:41:58 MET

On Sun, 28 Jan 2001 02:27:36 +0100, Kaja <fatum_at_friend.pl> wrote:

>Nie wiem...Nie potrafię wyjaśnić..

Nie mają żadnego.

>zresztą to bylo parę lat temu...Numer dost.TPSA,
>to przecież 0202122 a numery DNS TPSA to 194.204.159.1 i 194.204.152.34.

I to jest zupełnie co innego.

>Nie miałam wpisanych żadnych...

I internet działał? Znaczy mogło tak być.

>Aha...i jeszcze wtedy miałam Win95 nie tak jak teraz Win98.

To nie ma związku z Twoim problemem.

>Jak mi przysłali z TPSA biling ( łączę się przez modem), to na nim były numery
>telefonów do Australii, USA itd, więc nie byly to połączenia przez TPSA...Oczywiście

I jesteś pewna, że dzwoniąc na te międzynarodowe numery, miałaś dostęp
do netu? I jeszcze te numery były różne? Coś nie wydaje mi się
(czytaj: jestem pewien), żeby komputer sam z siebie łączył się z
zagranicznymi provaiderami, znał ich hasła i jeszcze sam za każdym
razem wybierał innego.
Może ktoś się wpiął w Twoją linię, albo ktoś z rodziny się bawił?

>wiem, że to było wylącznie z mojej głupoty, że nie skonfigurowałam sobie wszystkiego
>tak jak trzeba i nie wiedziałam o numerach DNS...byłam przecież początkującą
>internautką :-D

Jesteś pewna, że te połączenia były inicjowane przez modem i były
połączeniami do provaiderów? Prawdę powiedziawszy nie chce mi się w to
wierzyć. A numery DNS to zupełnie inna bajka. Zresztą teraz (nie wiem
jak było kilka lat temu) często możesz wybrać "Adresy serwera nazw
przypisane przez serwer" i wszystko będzie chodzić dobrze.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip