AD.SPAM (było Re: komputer do obrobki wideo)

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 00:31:36 MET

El presidente wrote:

> Już facio dostał małą prośbę na priva, następnym razem dostanie ją w
> formie załącznika w formacie BMP.

Chyba postawił bota - bo coraz więcej jego odpowiedzi nawet na listy nie
dotyczące kupna i wszystkie zawierają linijkę (łącznie z ">"):
> Jak chcesz kupic...

Szkoda, że abuse nie reaguje na maile (tylko odpisują, że mail został
odnotowany, a nic z tego nie wynika) - bo przecież:
pb142.gdansk.ppp.tpnet.pl...

P.S. Gostek i tak nie ma nic do powiedzenia, a ja dawno nikogo nie dodawałem
do filtracji ;-)))
(Na razie filtrowałem tylko niejakiego Plonk alias Konik Bujany...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|