Re: SB AWE64 Value - co to jest?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 00:31:17 MET

BodekJ wrote:

> Przyłączam się do opinii.
> IMHO lepiej założyć AWE 64 niż kiepską kartę na PCI
> oczywiście pod warunkiem że posiada się złącze ISA.

Popieram: miałem w kompie przez chwilę jakieś marne PCI(nawet nie wiem co to
było) i filmy mi strasznie skakały, a MIDI nie dało się słuchać - wróciłem
do AWE (ale mam do wyboru AWE32p&p lub AWE64gold ;-) i jest duuuużo lepiej!

P.S. Ja osobiście wolalę AWE23p&p niż AWE64v, łatwiej można rozbudować RAM
;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|