Re: Program do formatowania

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 17:39:53 MET

Skoczeq wrote:

> --format.com nie starcza, slabo sobie radzi z tym dyskiem i ma zamalo
> funkcji
> --a do niskopoziomowego nadal nie znalazlem

Ad --: Jak format.com sobie nie radzi z tym dyskiem to istnieje bardzo duże
prawdopodobieństwo, że będą problemy z systemem z którego ten format
pochodzi (Win9x???)
Ad -: Lepiej poszukaj na stronie producenta dysku (powinien być) -
zabezpieczy Cię to przed skopaniem dysku (lub przed następnymi postami typu
"Mam program, ale nie działa" ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|