Re: Droblem W2k i divx

Autor: Padre (legzio_at_wil.waw.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 15:48:54 MET

Hi,

Plytka zostala nagrana pakietowo (PacketCD - tych od winoncd).
PacketCD niestety do niedawna nie dzialal pod NT (nie wiem jak teraz, bo ja
sobie to odpuscilem)
Krotko mowiac...problem z odczytaniem tej plyty pod w2k (mozesz sprawdzic
czy pojawily sie juz drivery do pakietowego zapisywania pod w2k).

Pozdro.
Padre
legzio_at_wil.waw.pl