Droblem W2k i divx

Autor: Hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 02:20:55 MET

Witam Wlasnie wymienilem sie z gosciem na divx-y i dal mi je w jakims
dziwnym (moze tylko ja go nie widzialem) formacie.....
Po wlozeniu plytu do napedu pojawia sie nam:
You have ibserted a disc with an OSTA UDF filesystem.
This disc cannot be read by your system without additional software.
To instal the necessary driver pres "YES"

(i tu mamy do wyboru yes or NO)

Wszystko bylo by pieknie gdeby nie to, ze po instalacji tego driver-a w2000
wywala sie na amen!!!!!:((((

a jesli tego nie zainstalujemy to nie zobaczymy co jest na plycie......:(

BTW: pod Win me to dziala!!!!!

Czy ktos wie co z tym fantem zrobic?