Re: problem przy przetaktowaniu

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 14:05:05 MET

On Mon, 29 Jan 2001 09:48:11 +0100, "Piotrek"
<p_soltys_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Mam pytanko: po przetaktowaniu mojego celerona 366 na płycie Abit BH6 siada
>jeden z dysków twardych (giną wszystkie dane). Co zrobić żeby dyski były
>nadal taktowane częstotliwością 66MHz przy zwiększeniu taktowania magistrali
>do np 81 MHz lub więcej (działa przy 75). A może trzeba zmienić coś zupełnie
>innego? Jakie mają znaczenie litery S i N podane w BIOSie przy taktowaniu?

Czy probowalesoscic ten procek na FSB100? Sporo cel366 tak dziala.
Jesli nie chce na 100 to moze na 95? Przy takim FSB PCI a co za tym
idzie takze kontrolel IDE pracuja przy czestotliwosci nizszej od
nminalnej. Przy 81Mhz niestety PCI jest taktowane na 40.5Mhz co daje
efekty jakie zauwazyles.

Wg. mnie warto pokombinowac z chlodzeniem i napiecie i probowac troche
szybciej.

PS. Nie pamietam czy wszystkie wersje BH6 mialy mozliwosc ustawienia
95Mhz.