problem przy przetaktowaniu

Autor: Piotrek (p_soltys_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 09:48:11 MET

Mam pytanko: po przetaktowaniu mojego celerona 366 na płycie Abit BH6 siada
jeden z dysków twardych (giną wszystkie dane). Co zrobić żeby dyski były
nadal taktowane częstotliwością 66MHz przy zwiększeniu taktowania magistrali
do np 81 MHz lub więcej (działa przy 75). A może trzeba zmienić coś zupełnie
innego? Jakie mają znaczenie litery S i N podane w BIOSie przy taktowaniu?