Re: jaki monitor

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 29 Jan 2001 - 14:02:12 MET

> Witam
> Mam zamiar kupic niedlugo monitorek 17'' lub 19''
> W zwiazku z tym mam pytanko
> czy oplaca sie kupic monitor Belinea 19'' 106030 (tani) czy lepiej
zainwestowac
> w dobra 17'' (mag 786fd, samsung sm755df lubeizo f520)
> I jeszcze jedno bede go glownie uzywal do projektowania stron WWW, grafiki.
>

> Pozdrawiam
> Maciej Kiebala

jedyne i słuszne wyjście to kupno monitora 19`
Nie koniecznie musi być to firmowa i z płaskim kineskopem. Możena dostać za ok
1600 PLN. Nawet najgorsza 19` będzie dorownywac najlepszym 17 - juz to wiele
razy sprawdzalem. Praca na 19 to istny wyczad! Pozatym ma to być monitor na
parę latek. 14` odeszły do lamusa, 15` już właściwie też, 17 są standardem
płaskie to sa powszechnie kupowane, 19 to przyszłośc w domach.