Re: !!!! Do użytkowników SDI !!!

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 10:01:14 MET

grom napisał(a) w wiadomości: <3a746c08$3_at_news.vogel.pl>...
>(...) powodow tego to bylem dzis na stronei tepsy i tam znalazlem jakie
jest
>polaczenie polska-swiat:
>
>ŁĄCZA ZE ŚWIATEM
>
>Krajowe zasoby sieci Internet TP S.A. są połączone ze światową siecią
>Internet łączami:
>(...)
>i tak sobie mysle ze np te 2mb do MCI w stanach to troche smieszna
>wielkosc...do niemiec tez nie najwiecej...teleglobe w porownaniu do reszty
>lacz polska-swiat to juz lepiej ale i tak wydaje mi sie na cala polskie to
>kropla w morzu potrzeb
Na uczelni mamy komputery połączone do internetu światłowodem. Z Polski
transfer jest "wielgachny" - nie wiem (jeszcze ;)) dokładnie jaki, ale
ściągnięcie pliku 1-2MB to jakieś 1-2 sekundy :).
A strony z USA... Tak samo żałośnie jak w domu przez modemik...

Pozdrawiam
Marek