Re: !!!! Do użytkowników SDI !!!

Autor: grom (grom_at_grom.max.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 19:59:34 MET

> U mnie tez w dzien jest kiepsko , ale w nocy (od 2 do 8 ) jest ok tzn
czesto
> max

u mnie podobnie...tzn w nocy to nie sprawdzalem ale sprawdze...a tak co do
powodow tego to bylem dzis na stronei tepsy i tam znalazlem jakie jest
polaczenie polska-swiat:

ŁĄCZA ZE ŚWIATEM

Krajowe zasoby sieci Internet TP S.A. są połączone ze światową siecią
Internet łączami:

2 Mb/s do MCI (USA),
20 Mb/s do Frankfurtu (Niemcy),
105 Mb/s do Teleglobe w Kanadzie.
W kraju są zrealizowane połączenia do innych operatorów sieci Internet:
NASK, ICM, ATM, KRAKMAN, POZMAN, TASK i wielu innych.

i tak sobie mysle ze np te 2mb do MCI w stanach to troche smieszna
wielkosc...do niemiec tez nie najwiecej...teleglobe w porownaniu do reszty
lacz polska-swiat to juz lepiej ale i tak wydaje mi sie na cala polskie to
kropla w morzu potrzeb

grom