Re: padniety dysk

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 10:45:56 MET

"Mis" <mis_62_at_hotmail.com> napisal(a):

>Czy moze ktos wie jak odzyskac dane z padnietego dysku do ktorego nie mozna
>sie dostac? wiem ze brzmi to smiesznie ale dla mnie jest to raczej tragedia.

Zależy co padło. Jeśli tylko elektronika,
to możesz spróbować znaleźć kogoś, kto ma taki
sam dysk i zechce Ci użyczyć elektroniki. Raczej
nie zalecam próbowania podmieniać płytki od innych
dysków :-) Kiedyś zrobiliśmy coś takiego -
- usłyszeliśmy tylko fajny zgrzyt głowic i było po
wszystkim. Chociaż jak i tak nie masz wyboru
to spróbować zawsze można (ktoś kiedyś tu na grupie
napisał, że mu się udało :-).

Jeśli zaś padła Ci mechanika dysku, to masz większego pecha.
W warunkach domowych nie masz szans dobrania się do danych,
zaś firmy, które to potrafią zrobić, każą sobie bardzo słono
za to płacić. Ale jeśli to były dane "życia i śmierci"...

Xaltuton