ISDN - lameria

Autor: Siuto (siuto_at_polbox.com)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 08:13:21 MET

Cze
Niedlugo zostane posiadaczem ISDN w sieci Dialog ale moja wiedza na temat
sprzetu jest hm ... mala (firma Dialog ponoc nie dostarcza modemow ani nic
podobnego tylko same gniazdko)
Nie wiem jaki jest sprzet w miare tani i porzadny.
Chcialbym by mozna bylo do NT przylaczyc kompa ( moze nawet 3 )z dostepem do
i-netu, zeby mozna bylo podlaczyc telefon centralke? (powiedzmy z 3
telefonami wew - kazdy z nich zeby mogl sam kontrolowac swoje koszta
polaczen) fax. Jest takie urzadzenie WebRampT Entre (z wbudowanym modemem
ISDN,Routerem,HUB-em). Czy taki kombajn mi to zapewni?
Moze macie jakies wlasne doswiadczenia z ISDN? Prosze piszcie na priv lub
grupe.
siuto_at_poland.com

TIA

--