Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 02:27:36 MET

Czarek Gorzeński napisał(a):

> A teraz wyjaśnij, jaki związek mają wpisy o serwerach DNS z numerem
> dostępowym, z którym jesteś łączona?

Nie wiem...Nie potrafię wyjaśnić.. zresztą to bylo parę lat temu...Numer dost.TPSA,
to przecież 0202122 a numery DNS TPSA to 194.204.159.1 i 194.204.152.34.
Nie miałam wpisanych żadnych...Aha...i jeszcze wtedy miałam Win95 nie tak jak teraz
Win98.
Jak mi przysłali z TPSA biling ( łączę się przez modem), to na nim były numery
telefonów do Australii, USA itd, więc nie byly to połączenia przez TPSA...Oczywiście
wiem, że to było wylącznie z mojej głupoty, że nie skonfigurowałam sobie wszystkiego
tak jak trzeba i nie wiedziałam o numerach DNS...byłam przecież początkującą
internautką :-D

Kaja