Re: SCSI -> Fast

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_element.tpi.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 19:48:26 MET

<B.Maruszewski_at_jtz.org.pl> wrote in message

> Czyli dysku z interfejsem 68-pinowym nie da rady podlaczyc do
> 50-pinowego sterownika ... ? Bo znalazlem w opisie dysku Seagate'a
> ST39236LW, ze umie pracowac oprocz Fast-20/40/160 takze w SCSI-1/-2.
> Ale ma interfejs 68-pinowy. Nie ma zadnych przjsciowek SCSI ?

przejsciowki sa, z ich nabyciem moze byc problem, ale sa. Moze mam jedna,
poszukam, dam znac - przypomnij sie w poniedzialek.
Troche szkoda takiego dysku na taki kontroler. Juz mi go zal. Tyle z
wydajnosci straci.
Sam mam Seagate Cheetah 39103LW na kontrolerze 29160, a wiec sytuacja
odwrotna, i szczerze sobie chwale.

--
Pozdrawiam,
Jacek