Re: !!!! Do użytkowników SDI !!!

Autor: sebbie (sebbie_at_kill.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 18:01:21 MET

Uzytkownik "Sebastian Wróblewski" <SEBASTIANWROBLEWSKI_at_WP.PL> napisal w
wiadomosci > monopoliscie naleznego traktowania klienta, - np. : platnosc
> tylko 80 % abonamentu ;)))
> W normalnych warunkach uczynila by to wolna konkurencja...
> BARDZO PROSZE O ODZEW :))))
> Z pozdrowieniami
> Sebastian
>
> Ps. Jezeli jutro bede pisal z kawiarenki IT to znaczy ze mialem
> racje i nie mam lacza z powodu "awarii" ;))). Nara

hehe, a ja lacze sie przez dialog i wyjscie na swiat jest piekne, prawie max
transfer modemu 56kb, z serwerami zachodnimi

pozdrawiam :)
Sebbie
www.sebbie.z.pl