Re: !!!! Do użytkowników SDI !!!

Autor: mackozer (mackozer_at_onet.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 21:59:25 MET

> hehe, a ja lacze sie przez dialog i wyjscie na swiat jest piekne, prawie max
> transfer modemu 56kb, z serwerami zachodnimi

Co to znaczy te twoje hehehe?
Myslisz, że jesteśmy fanami TPSA?
U mnie Dialog ma byc dopiero za 2 lata a w wielu miejscach w ogóle nie ma
perspektywy na inną niż TPSA firmę telekomunikacyjną.
Daruj sobie więc takie śmiechy, bo prawdopodobnie nikt kto ma SDI
nie miał innego wyboru (ja dostawałem rachunki około 240zł/mc)

Ciekaw jestem czy jak widzisz w TV głodujące dzieci w Afryce to też sie śmiejesz
i zaglądasz do pełnej lodówki.

MacKozer