!!!! Do użytkowników SDI !!!

Autor: Sebastian Wróblewski (SEBASTIANWROBLEWSKI_at_WP.PL)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 16:50:22 MET

Mam pytanie do uzytkownikow HIS korzystajacych z oferty tp.sa....
    - Czy u szanownych kolegów równiez ma miejsce
        problem z transferem przy polaczeniach z zachodnimi
        serwerami ???
        U mnie z polskim serwerem lacze sie z predkoscia
        nawet 10-11 k (wg gozzili), a z zachodnimi max 1-2 k.
    Czy problem nie polega na mozliwosci audio i video chat-ow
z rodzinami i znajomymi w Polsce i na swiecie, a co za tym
idzie rezygnacji abonentow tp.sa ze standardowych
polaczen telefonicznych (z wiadomych powodow - ceny) :)))
Transfer na takim poziomie (1-2 k) praktycznie
uniemozliwia polaczenia, a 10 k (nawet tylko 5-6) wystarcza
w zupelnosci. Nie wiem czy tp.sa moze cos takiego zrobic ale....
 ..... w firmie rowniez kozystamy z tp.sa i nieodczowam roznicy
w polaczeniach z zagranicznymi serwerami - moze niewielka.
Problem istnieje tylko w przypadku polaczen przez prywatne HIS
(slyszalem o wielu takich przypadkach - pytam o wiecej).
    Moze jesli moje przypuszczenia sie potwierdza spolecznosc
uzytkownikow HIS powinna wypracowac metode wymuszenia na
monopoliscie naleznego traktowania klienta, - np. : platnosc
tylko 80 % abonamentu ;)))
W normalnych warunkach uczynila by to wolna konkurencja...
BARDZO PROSZE O ODZEW :))))
Z pozdrowieniami
Sebastian

Ps. Jezeli jutro bede pisal z kawiarenki IT to znaczy ze mialem
       racje i nie mam lacza z powodu "awarii" ;))). Nara