Re: Proszę o pomoc

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanaty.art.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 12:26:10 MET

On Sun, 21 Jan 2001 21:18:05 +0100, "Leszek Ciszewski"
<leszekc_at_alpha.net.pl> wrote:
>Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com>

>Ciekawe, do czego te szczypce...

Może do prostowania nóżek w procesorze? Bawiliście się tak kiedyś?
Pasjonujące zajęcie na długie, zimowe, wieczory. ;)

>Najlepij zacznij od instr. pralki...

Zacznij od "Biblii" (albo odpowiedniika w innej religii). To jest
"instrukcja od wszystkiego". ;)

>Szczególnie graficzną -- łączysz z zasilaniem. :)

Czepiasz się ;) Kolega nie pisał z którym zasilaniem, a w gniazdach
rozszerzeń też jakiś prąd jest.

>Tak, ale która to ta właściwa w przypadku tasiemek?

Przy odrobinie szczęścia to ta, którą da się wepchnąć.

>No co Ty!
>Można zmierzyć czas montażu...

To może najlepiej zacząć od zawodów z kolegami, kto pierwszy?

Pozdr

PS: PB, JTTZN

PPS: znaczy: "Przepraszam Bardzo, Ja Tylko Tak Z Nudów"

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip