Re: win2000

Autor: Robert J. (robjank_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 22:21:39 MET

----- Original Message -----
From: "dworake" <dworake_at_poczta.fm>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Saturday, January 27, 2001 7:08 PM
Subject: win2000

> Pytania:
> 1. Czy mozna z NTFS przejsc na FAT32 nie tracac danych?

Patition Magic 6 powinien to zalatwic, (testowane)
(ale PM6 sugeruje ze moga rozne rzeczy sie dziac)

> 2.Czy programy takie jak MORE TV i PERFECT AUDIO dzialaja pod tym systemem

sprobuj BorgTV, pod 2000 dziala

> 3.Czy z SDI nie ma zadnych problemow (win2000) -instalacja,uzytkowanie.

nie wiem, pewnie tak

> 4.Czy na 366 i 64 ramu system bedzie mogl w pelni rozwinac swoje okienka?

na W2000 to za malo (RAM-u), ja mam 192MB, C300_at_450,
teraz mam zawalone 127MB, a uruchomiony jest tylko OutlookExpress i pare
standardowych narzedzi

> 5.Czy moge jedna partycje miec na FAT32 z win98se a druga z win2000 z NTFS
> na tym samym dysku twardym?-

mozesz

>?- czy win 98(fat) bedzie
> widzial dysk 2000(ntfs)

nie (chyba ze dostalujesz jakie toolsy)

>i na odwrut?

tak

> Po co sie pytam??
> A no wiec moj komp jest przez wieksza czesc dnia wlaczony i denerwoje mnie
> co jakis czas restart bo system sie zapycha i zwalnia.Procz tego mam
zamiar
> zalozyc SDI wiec bedzie liczyla mi sie stabilnosc i
bezpieczenstwo.Pozostac
> na WIN98SE czy przejsc(a moze 98 i 2000 na jedny PC?)?

mnie sie juz nie wiesza, ale te 1GB na system zmarnowane

milej walki z W2000

Robert J.
robjank_at_wp.pl