Re: dysk 20 GB - jak podzielić najlepiej?

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 21:56:34 MET

Ala <noshit_at_poland.com> napisal(a):

>Czy jest jakaś optymalna wielkość partycji, na jakie wskazane było by
>podzielić dysk twardy 20 GB?
>Np. nie większe niż: xxx?
>Drugi dysk fizyczny (dotychczasowy jedyny na kompie) miałby 4 GB.

Podzielenie dysku na partycje zależy bardziej od własnych upodobań
i przyzwyczajeń, choć czasami druga partycja potrafi uratowac życie.
Osobiście preferuję podział na 2, 3 partycje, z czego na pierwszej 1GB
trzymam tylko windowsa, na drugiej zainstalowane programy, na trzeciej
archiwa (m.in. filmy, mp3, etc.) oraz instalki programów.
Na mniejszym 4GB dysku mam linuxa i reszte "dupereli" .

Xaltuton