CASEMOD stulecia

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 21:48:17 MET

Witam!

 Czekając na nową płytkę (+proc +dysk +ram) rozebrałem mój
 dotychczasowy komputer, jednak dziś rano postanowiłem go z powrotem
 odpalić (takie rzeczy się dzieją, jak się człowiekowi w ferie nudzi
 :). Oczywiście nie chciało mi się go wkładać do obudowy.
 Wpadłem na iście szatański pomysł uruchomienia tego wszystkiego poza
 pudłem.
 Wziąłem więc pudełko po nagrywarce i ułożywszy na nim kilka torebek
 anty-statycznych użyłem jako podstawki pod płytę główną, w którą
 włożyłem tylko ram, procesor, modem i kartę graficzną. Następnie
 zabrałem się do montowania napędów. Postanowiłem podłączyć tylko DVD
 i główny dysk. Z hdd był problem, ponieważ nie było za bardzo gdzie
 go położyć. Niewiele myśląc ułożyłem go na procesorze (C533_at_800 w
 przelotce) i karcie graficznej, oddzielając go wcześniej torebką
 antystatyczną. W końcowej fazie przeróbki podłączyłem monitor, mysz,
 klawiaturę i kabel telefoniczny. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu
 wszystko ruszyło i działa już kilka godzin!
 Musiałem odpuścić trochę prockowi (z 800_at_1.8v do
 533_at_1.45v), więc z bardziej wymagających gierek nici, ale najważniejsze że
 można sprawdzić pocztę i pograć w SimCity :))))
 Niestety mój piękny casemod ulegnie już jutro destrukcji za sprawą
 montażu nowych częśći.

 BTW: pochwal się MGB, co udało Ci się stworzyć pod moją nieobecność
 :))

 To tyle na dziś, jutro wieczorem postaram się napisać trochę o 75KAV
 Solteka.

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +