Re: dysk 20 GB - jak podzielić najlepiej?

Autor: Ala (noshit_at_poland.com)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 21:22:55 MET

Ostatnio Andrzej Pinczuk <andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl> na grupie
pl.comp.pecet napisał/a:

>Podzielenie dysku na partycje zależy bardziej od własnych upodobań
>i przyzwyczajeń,

To mając na uwadze oraz wszystkie Wasze uwagi stwierdziłam, że
wystarczą mi 2 patycje. Pierwsza 8 GB i reszta. Do tego drugi dysk
fizyczny. I się trochę porobiło.
Główna partycja, czyli te 8 GB to oczywiście C.
Lecz druga część dysku obrała sobie literkę E, zaś stary dysk (po
zlikwidowaniu na nim podziału na partycje - zrobiłam tam 1 partycję)
nazwal się D.
Trochę mi to miesza, czy można zamienić E i D?
Wszystko robiłam całkowicie na czuja fdiskiem i boję się coś
spieprzyć. Może czymś pod windowsem, np. Partition Magic?

Ala

--
"Bardzo trudno jest być kobietš, ponieważ przede wszystkim
 ma się do czynienia z mężczyznami."