Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 11:56:59 MET

Użytkownik Kaja <fatum_at_friend.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3A72358A.4FDF0838_at_friend.pl...

[...]
> Na ostatnich wydrukach z Tpsa zauważam, że jest dużo
nieprawidłowości...Często
> połączenie drugie zaczyna się w połączeniu pierwszym...Nie poszłam z
reklamacją,
> bo nie mam już do nich sił...ale z kolei być oszukiwaną...to jest wielkie
> świństwo.
[...]

Witam !

I to jest właśnie błąd ! Jeżeli stwierdzasz jakiekolwiek nieprawidłowości,
to trzeba tak długo domagać się swojego, aż się to wywalczy. "Odpuszczenie
sobie" tylko utwierdza osoby odpowiedzialne, że można wznieść się na jeden
szczebel wyżej w olewaniu klienta ! Bądź twardą (jak Roman Bratny ... :-)) )
i bez zbędnych dywagacji wymagaj uznania swoich praw !
Powodzenia !

Krzysztof Kucharski

P.S. Oszustwo - znaczenie tego słowa zakłada świadome działąnie na czyjąś
niekorzyść. Według mnie - bardziej na miejscu byłoby: "zaniedbanie".
K.K.