Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 03:42:20 MET

"M.Z." napisał(a):

> Hehe swieta racja.
> Coz gdy co miesiac reklamuje rachunki (ok. 5 - 15 zl. polaczen typu kilka
> sek.(wiele mozna naodbierac) miesiecznie od pol roku, a od 2001 po prostu
> superdramat)

Dwa razy reklamowałam, ale kwoty były wysokie...Na początku, kiedy zaczęłam
korzystać z internetu nie wpisałam numerów serwera DNS ( nie skonfigurowałam
...myślalam, że wszystko jest dobrze) i wpisywałam sobie tylko ppp,ppp..., nie
wiedziałam, że byłam łączona z Australią, Ameryką itd,itd.. nie przez nasz numer
0202122....Oczywiście jak dostałam biling, to mało nie padlam z
wrażenia!!!...Reklamacje nie byly uwzglednione.
Na ostatnich wydrukach z Tpsa zauważam, że jest dużo nieprawidłowości...Często
połączenie drugie zaczyna się w połączeniu pierwszym...Nie poszłam z reklamacją,
bo nie mam już do nich sił...ale z kolei być oszukiwaną...to jest wielkie
świństwo.

Kaja