Dzwiek w tunerze (Aver vs BorgTV)

Autor: Radek Jankowski (rj167250_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 12:04:20 MET

Mam karte Aver TvPhone with VCR.
I chodzi o to ze dopoki nie uruchomie firmowego programu
do obslugi tunera, w Borgu nie mam dzwieku. Po uruchomieniu
firmowego softu wszystko jest ok.
Nie zalezy to chyba od karty dzwiekowej bo probowalem
juz na kilku kartach: SB 16, SB AWE 32, SB Live, ESS jakis tam,
Yamaha i obecnie mam SB Live 5.1. I zawsze bylo tak samo.
Nie wazne czy w BorgTV wybiore ustawienie dzwieku wg "ponizszych wartosci"
czy tez recznie wybiore tuner, dopoki nie odpale softu Avera,
BorgTV milczy. Obraz jest, dzwieku nie. Na pewno nie jest nic przyciszone.
Przez ostatnie pol roku odkad mam karte TV wyprobowalem juz wszystko co mi
przyszlo do glowy oprocz zmiany tunera, bo nikt ze znajomych nie ma
takiego jak ja. Teraz po kupnie SB Live 5.1 odkrylem ze BorgTV rowniez
milknie po przelaczeniu w wlasciwosciach karty trybu odtwarzania dzwieku
z jednego trybu w drugi np. 5.1 na 4 glosniki lub 2. Niewazne z jakiego
na jaki. Moze mi ktos pomoze, bo chetnie bym zamienil soft Avera na BorgTV
ale nie moge.
Pozdrawiam

                 RJ
* e-mail: rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl *