Odp: Problem z chlodzeniem

Autor: Przemek (przemol_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 03:08:11 MET

Użytkownik Carandar <carandar_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94str1$rlk$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> Mam mały problem z chlodzeniem swojego komputera.Mimo tego ze w srodku
> znajduja sie juz dwa wiatraki(jeden w zasilaczu, drugi w obudowie) to i
tak
> wszystko sie grzeje a szczegolnie dyski(Seagate 4,3GB i 20,4GB). W tej
> chwili musze chlodzic je zwyklymi wiatraki ktore stoja obok komputera
> (oczywiscie obudowa jest zdjeta ;) ).Wyglada to przekomicznie nie mowiac
juz
> o tym ze jest mi po prostu zimno ;).Jednak najgorsze jest to ze jesli go
nie
> [...]

Siemanko,

Jeżeli chodzi o dyski to ja mojego IBM-a który sie grzał bardzo chłodziłem
kładąc na niego radiator z wentlatorem taki jak sie stosuje do procesorów,
miałem taki mały z jakiejś starej 486-stki i spoko pomagało, mam dużą
obudowa tek że problem miejsca nie grał roli. Troche to po partyzancku
wyglądało a zdało egzamin.

pozdrawiam Pszemek