Problem z chlodzeniem

Autor: Carandar (carandar_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 23:51:34 MET

Witam!
Mam mały problem z chlodzeniem swojego komputera.Mimo tego ze w srodku
znajduja sie juz dwa wiatraki(jeden w zasilaczu, drugi w obudowie) to i tak
wszystko sie grzeje a szczegolnie dyski(Seagate 4,3GB i 20,4GB). W tej
chwili musze chlodzic je zwyklymi wiatraki ktore stoja obok komputera
(oczywiscie obudowa jest zdjeta ;) ).Wyglada to przekomicznie nie mowiac juz
o tym ze jest mi po prostu zimno ;).Jednak najgorsze jest to ze jesli go nie
chlodze to Windows zaczyna wariowac i nie jestem w stanie pracowac na tym
komputerze. Jesli ktos wie co mozna z tym fantem zrobic to bardzo prosze o
skontaktowanie sie ze mna przez maila:
carandar_at_go2.pl

Pozdrawiam wszystkich piszacych na tej liscie,
Carandar