Odp: konflikt HP 815C / ScanMagik1200CP

Autor: Przemek (przemol_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 03:20:17 MET

Użytkownik Krzysztof <klimamaks_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94s4to$fok$1_at_news.tpi.pl...
> Prosze o pomoc.
> P166 MMX,ASUSTX97
> Podlaczenia drukarka pod skaner. Skaner pod komputer.
> Gdy fizycznie odlacze drukarku skaner dziala, gdy ponownie dodam
> drukarke skaner pokazuje blad.
>
> Brak komunikacji , sprawdz kable.
>
> Czy te dwie rzeczy nie moga wspolpracowac?
>
> Pozdrawiam.

Siemanko

Miałem kiedyś podobny problem, a rozwiązałem go tak skaner i drukarkę
podłączyłem przez ręczny przełącznik 2/1 bo jak drukarka wymaga kominikacji
dwustronnej to ten skaner mi mieszał tak że olałem wejście na drukarke w
skanerze, a oprócz tego wywaliłem z autostartu oprogramowanie skanera które
się uruchamiało w trakcie startu komputera bo mi też strasznie mieszało - i
teraz wszystko działa spoko.

podrawiam Pszemek