Re: Błąd odczytu CD-ROM-u

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 19:14:20 MET

El presidente wrote:

> CD może być niesprawny.

Może... Ja jednak bym sprawdził:
a) czy system nie odpala ZAWSZE jakiegoś CDPLAYERa (niektóre tak mają, że
jak zaczną grać, to komp widzi wszystkie ściezki jako AUDIO (np. stare
WinAMPy tak miały)
b) czy CD-ROM ma poprawnie ustawiony DMA (powinien być wyłączony, gdy CD-ROM
nie obsługuje DMA lub gdy częstotliwość magistrali PCI >40MHz)
c) ja tak mam na ASUSach z uszkodzonym scalakiem od napędu - jak się płyta
zatrzyma, to od tego momentu jest traktowana jako AUDIO (KAŻDA płyta ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|