Re: Piekło pod obudową

Autor: pirat_barnaba (pirat_barnaba_at_inetia.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 00:21:18 MET

Faktycznie za bardzo nie jest to normalne,
wszystko sie grzeje, tzn. co?

Dyski twarde moga sie troche grzac, ale nie powinne parzyc... jesli sa az
tak grace radzilbym wymienic na inny, parzace taktowac jako podreczne...
albo sprzedac... komus komu nie zalezy na utracie danych ;-)
Zauwazylem, ze bardzo sie grzeja (az parza) Seagate Barracuda (nieudana
seria, duzo pada, mysle z powodu wysrubowanych parametrow i tej
temperatury - sa grace po dotknieiu). Szczerze odradzam te serie...

Pozostale elemnty kompa nie powinne sie grzac, wystarczy dobry cooler na
procka i juz, chyba, ze super grafika...

Jesli pomimo tego wszystko sie grzeje, to moze cos z zasilaniem... moze
sprobowac wymienic zasilacz i sprawdzic co sie bedzie dzialo.

bar