Re: katalog _RESTORE

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 19:04:50 MET

Lukasz Grzech wrote:

> hejka.
> Czy ktos moze powiedzec po co to komu???
> A jak sie zrobi baaaaardzo duzy jak sie pozbyc jego zawartosci?? i czy
> to w WinME nie przeszkodzi dzialac poprawnie ??

Zgodnie z tendencją grupy (ponoć HARDWARE - ale nadal nie wiem jak/czym się
da odczytać nazwę grupy...:-( odpowiem tak:
Żeby się pozbyć katalogu _RESTORE, trzeba:
1) rozkręcić dysk (ale traci się granicę ;-(
2) znaleźć gdzie jest katalog na talerzu i zajechać gwoździem...
Jednak punkt 2 nie jest potrzebny: samo rozkręcenie dysku spowoduje
"usunięcie" katalogu _RESTORE... ale również pozostałych katalogów ;-(

P.S. Sorry, za e-mail'a ale zaczynają mnie nudzić/smucić posty o ME na tej
grupie ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|