Wina Durona czy Gforcea ???

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 23:13:05 MET

Mam Durona 700 na Abicie Kt7 i kupilem karte na chipsecie nvidii o nazwie
EXAIR 32Mb. Wszystko dziala bez zarzutu ale ostatnio zainstalowalem sobie
Colina MacRae i bez zadnego wiekszego powodu wychodzi mi z menu albo rzadko
ale zacina sie w czasie gry. Czasami pierdzieli sie tez obraz w box'ie przed
wyscigiem ale pomaga naprzyklad jak zrobie alt+Esc czyli zminimalizuje gre
na pasek zadan i ponownie ja przywroce wszystko wraca do normy !
Czyli to albo wina Windy albo bezposrednio karty.... Pomozcie bo niewiem co
robic czy reklamowac karte czy zalamac sie z powodu kupna Durona ;-)
Podobnie gierka stara polska Wacki poprostu po uruchomieniu jej juz na
pierwszej planszy wystarczy pociagnac kursor myszki max w prawo ekranu i
wychodzi z gierki do windy jak gdyby nigdy nic ;-/
Wszystkie inne gierki spoko ale te dwie wlasnie takie psikusy robia czy to
wina sterownikow albo czego ?
Np Q3Arena bez zadnych zastrzezen smiga tak samo NHL2001 i inne... Tak wiec
niemam juz koncepcji...
Karty muz tez to nie jest wina bo sprawdzalem z i bez...
Zaraz poszukam czegos na www.benchmark.ceti.pl to dam znac ale czekam na
jakies propozycje...

JaVoL